Raznovrsnost i inovacije
SENCOR se danas fokusira na nekoliko trendova, čime postaje ekskluzivni brand na svjetskom tržištu. Prvo i najvažnije je široka paleta proizvoda. Kao što je bio slučaj u Japanu u 1970-ima, a i diljem svijeta na početku trećeg tisućljeća (SENCOR sada opskrbljuje proizvode u više od 55 zemalja širom svijeta, SENCOR reagira na sve aktualne teme i stalno širi svoj portfelj proizvoda, koji danas sadrži više od tisuću artikala u šest kategorija proizvoda (potrošačke elektronike, tablete i telefone, uredsku opremu, auto elektronike, kućanskih proizvoda, zdravlje i ljepota) i još se proizvoda dodaje iz mjeseca u mjesec. I tako, dok drugi brandovi stalno govore o inovacijama, SENCOR ih neprekidno unosi u svoj asortiman proizvoda.
Dizajn i boje
Dizajn je jednako važan. Sami proizvodi i njihovo pakiranje. Za određene kategorije proizvoda, SENCOR nudi najširi spektar boja bez iznimke. Boje se savršeno slažu, tako da svatko tko kupuje deset različitih proizvoda u istoj boji, primjerice ljubičastoj, može biti siguran da će svi imati istu nijansu. SENCOR se odlučio riješiti melankoličnih i konzervativnih blijedih kuhinja i stanova, unoseći boju i individualnost. Svatko može pokazati svoju osobnost odabirom boje. Ovdje se odnos čovjeka i elektroničkog uređaja rađa i jača funkcionalnošću, jednostavnošću korištenja i dobrom uslugom. I, naravno, dostupnost, jer kad je u pitanju politika cijena, SENCOR se drži sljedećeg pravila: kvaliteta po prihvatljivoj cijeni - ni lipe više! Pakiranje proizvoda se također smatra nekonvencionalnim i individualiziranim. Pakiranje pokazuje točno koji je proizvod unutra, uključujući i precizan prikaz boja.